Monday 10 October 2011

Blogger Lama..Blogger Baru..

Assalamualaikum..


Aku nak bgtau..aku ni adalah blogger baru,
dan aku respect sama blogger2 yang dah lama berblog.
Kadang-kadang aku fikir macam mana benda remeh pun depa boleh jadikan topik..dan hit pulak tu..Err..ada ke blogger pi minta ubat kat tok moh nak bg blog dia laris ekkk..kalau restoran siam pakai tok moh tu aku tau la..

Kadangkala rasa macam ada topik yang nak diceritakan..tapi bila buka blog, terus rasa malap.Blogger lama kata, macam mana nak maju kalau blog pun bersawang..malas nak update..Btoi2..aku setuju, tapi masalahnya aku rasa macam topik yang aku buat tu tak best.

Aku rasa..aku kena pi bertapa..menuntut ilmu blog la kot baru boleh bergerak jauh sikit..banyak blog aku baca..semua kata kita kena rajin update..kena rajin buat blog walking..kena tinggalkan kesan degil jejak bila masuk blog orang..dan semua yang aku listkan tadi aku malas nak buat..huhu..apa nak jadi la gamaknya ni..

Aku kena buat sesuatu..ya..aku nak pi makan..lupakan hal blog seketika..yahuuuu....

No comments:

Post a Comment