Monday 22 August 2011

Manusia itu sungguh buta akal!!

Huh!! panas hati aku harini..
Sebenarnya masalah mcm ni selalu sangat berlaku.
Bila nak terberak baru nak korek lubang..
Tu perumpamaan jer..bukan ada orang nak terberak ke apa..
Ni nak cerita..ramai customer aku ni..road tax kereta dah mati harini..
harini la jugak baru tergedik2 suruh kita renew insurans + r/tax kereta depa..
Bila dapat lambat mulalah nak dimakinya kita..
cakap servis lambat la..buat kerja tak efisyen la..
Kalau la ofis ni aku yang punya..Confirm aku reject trus..
Syoh..syoh!! pi ambik insurans kat tempat lain..
Memandangkan aku puasa..dan dah nak raya tak lama lagi..
maka aku maafkan la segala kekasaran
dan kebiadapan orang lain terhadap aku harini.

P/S: moral of the story : renew awal insurans kereta dan road tax sbb menjelang perayaan biasanya line akan mengalami masalah..

No comments:

Post a Comment