Thursday 15 September 2011

Kek Marble Oreo

Kek ni sangat sedap..aku tak pasti dari mana resepi asal ni diambil. Aku terjumpa masa cari resepi kat rumah..dan aku olah ikut citarasa sendiri..dan hasilnya sangat memuaskan tekak aku sekeluarga..serta mendapat banyak pujian dari sanak saudara yang berkunjung masa hari raya lepas..



Aku tak pandai memasak..kek ni pun kebetulan jer sedap dan menjadi. Kalau nak dibandingkan kek aku dengan kek tukang2 masak yang handal2 tu..tak layak la aku..hehehe.. kek aku ni masih taraf bawahan lagi. Jadi kepada rakan2 yang nak mencuba tu..silakan yer..tapi kalau tak sedap..pandai2 la olah supaya jadi sedap ok..:-)

p/s : resepi menyusul lambat skit yer..aku asyik terlupa nak taip balik..raja M sedang berkuasa di dalam diri..huhu

No comments:

Post a Comment